L’HOME D’ORIGAMI

834 exemplars venuts l’any 2009

Posted by homedorigami a 19 Març 2010

Ignoro si hi ha autors que facin públic el nombre d’exemplars venuts. Sigui com sigui, en aquest blog sí que es dóna aquesta dada.

Segons que informa l’editor, l’any 2009 es van comptabilitzar 834 exemplars venuts de “L’home d’origami”, d’una tirada de 2.000.

És un nombre reduït que confirma el caràcter minoritari de l’obra que maldo per donar a conèixer.

No hi ha res com aquesta carta, que arriba un cop l’any, per saber quin terra trepitges.

4 Respostes to “834 exemplars venuts l’any 2009”

  1. SM said

    Algú va dir que una novel·la que ven 1000 al mercat català es pot considerar un èxit. L’Home d’Origami no és tan minoritària com sembla!

  2. LS said

    un el vaig comprar jo…..

  3. jo estic esperant aquesta famosa carta que arriba cada anys en aquesta època. Cal ser conscient de en quina lliga juguem

  4. […] evident que no és cap èxit però supera de bastant el nombre d’exemplars venuts de la meva última novel·la. Potser és perquè aquesta mena de textos són més “fàcils” que l’obra literària que […]

Deixa un comentari

 
