L’HOME D’ORIGAMI

Edició digital

Posted by homedorigami a 17 Setembre 2009

He firmat una autorització amb caràcter d’exclusivitat perquè Ara Llibres distribueixi L’home d’origami en format digital durant un període de 3 anys.

L’editor té previst establir acords amb 36L Books, una empresa nova de distribució digital.

Potser sigui aquesta tardor o potser serà més endavant, però sembla clar que el llibre tindrà una edició digital.

3 Respostes to “Edició digital”

  1. Esther Ribera Espígol said

    Ahir vaig anar amb els meus fills a la biblioteca de Celrà. Mirant la secció de novetats em vaig fixar amb “L’home d’origami”;la meva filla és una apassionada de l’origami i li vaig ensenyar el llibre,a més vaig veure que la col.lecció es deia Amsterdam,com la botiga que tinc a Girona. Vaig mirar la contraportada del llibre i quan vaig començar a llegir veig la foto d’en Joan. Noi,estàs igual. T’enrecordes de quan feiem primer de filologia?Fes memòria…
    Bé,doncs estic llegint el llibre i m’està agradant molt.
    M’ha fet molta il.lusió veure que ets un escriptor tan bo. De fet apuntaves maneres.
    Et felicito.
    Esther
    Ah, la meva filla es diu Júlia.

  2. Joan, aquí tens la meva ressenya del llibre:
    http://entrellum.blogspot.com/2009/11/lesclava-celia.html

    Felicitats per l’obra!

  3. […] per homedorigami a 14 Desembre 2009 L’edició digital de la novel·la, que s’havia anunciat quan es va firmar la cessió de drets,  ja es troba disponible a la biblioteca digital […]

Deixa un comentari

 
