L’HOME D’ORIGAMI

Origami als periodistes

Posted by homedorigami a 14 febrer 2009

Presentació a una desena de periodistes a Proa Espais (Barcelona).

A la fotografia, amb l’editora d’Amsterdam Llibres, Marina Penalva.

Treia d’una capsa tot de figures d’origami.

He dit que aquest blog està dedicat als lectors. Amb agraïment.

He explicat que serà com un seguit de notes a peu de pàgina i a la vegada com els extres dels DVD. Em sembla que ho he dit així.

I he promès que no hi parlaria gaire de promoció, encara que avui toca fer una excepció.

Anuncis

3 Respostes to “Origami als periodistes”

  1. Benvolgut sr. Carreras
    Soc la Lídia Simón, estudiant de periodisme de la UAO. Vaig estar present a la presentació del seu llibre (no sé si se’n recordarà de mi). El fet és que m’adreço a vostè per tal de demanar-li si seria possible que li fes una entrevista per a la revista de la meva universitat sobre “L’home d’origami” i la seva trajectòria professional.
    Per cert, m’he llegit la novel·la i m’ha semblat fantàstica. El felicito enormement per tenir tanta perícia en l’art de la prosa, l’admiro profundament, i si em plau de poder-lo entrevistar m’agradaria molt que m’ajudés a descobrir algunes incògnites que m’han sorgit amb la lectura del seu libre. Espero rebre resposta seva ben aviat, moltes gràcies!
    Atentament,
    Lídia Simón Origoni

  2. Oriol V. said

    com pot ser que aquesta tia es digui ‘origoni’ de segon? no m’ho crec (tot i que, ben pensat, jo em dic ori-ol de nom, no t fot?)

  3. […] per homedorigami a 28 Abril 2009 En aquest blog he donat les gràcies als periodistes i als llibreters. Toca ara donar les gràcies, amb retard, als blogs que s’han volgut ocupar del […]

Deixa un comentari

 
